Free background from VintageMadeForYou

zondag 23 juni 2013

bedankt!

allereerst wil ik met dit kaartje marleen-elly-doris-ans en jannie ,
bedanken omdat ze lid zijn geworden van mijn blog,
en voor de leuke en lieve reacties ik ben er superblij mee!!!
en dan nog maar eens een vintage kaartje
de frames zijn van spellbinders
de bloempjes van memory box die heb ik zelf gekleurd met distress ink  weathered wood
de blaadjes een oudje van md (ik vind ze nog altijd supermooi)
en die zijn gekleurd met peeled paint en bundled sage
zo dat was het voor vandaag
nu ga ik nog wat van onze super zomer genieten!
ha ha ha grapje hoor
maar t'is wel ideaal weer om te knutselen niet?

groetjes doris



4 opmerkingen:

  1. Woww Doris wat een schitterend kaartje heb je gemaakt, ik vind hem helemaal super.

    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Doris, leuk dat je me bent gaan volgen! Uiteraard breng ik dan een tegen bezoekje en ga ik jou ook volgen! Gezellig en vooral mooi om elkaar te inspireren, tot blogs! Je kaartje ziet er heel mooi uit, prachtig model, een schitterend geheel!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt een schatje je kaartje
    De vorm van je kaartje vind ik ook zo schitterend .
    leuke kleuren ...
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen